Nyheter & Trender

Webb & Strategi sedan 2003

Föreläsning om Copy med Mattias Åkerberg

nov 8, 2022

Idag var jag på föreläsning på temat ”Copy som säljer” med Mattias Åkerberg, författare till Copyboken.

Undertiteln är ”Gör läsare till kunder och förvandla ord till pengar”. Det är ingen tvekan att Mattias har fått ihop ett mycket starkt innehåll, känner att jag ingår bland dem som kommer kunna hämta inspiration och tips i boken.

I en artikel har jag summerat några punkter jag tar med mig extra från föreläsningen och som finns med i boken. Jag fick också ställa frågan till Mattias om man kan nöja sig med boken och hoppa utbildningar på området…

Läs artikeln här: Gör läsare till kunder och förvandla ord till pengar – Föreläsning med Mattias Åkerberg

Stort tack för en stark föreläsning, jag kan varmt rekommendera boken!

Fler nyheter

Hur man lyckas med Webbprojekt och SEO-projekt

Det är en utmaning att lyckas med Webbprojekt och SEO-projekt, det kan börja med att få ordning på dessa punkter. Hur man lyckas med Webbprojekt och SEO-projekt 1. Starta med en workshop – skapa en gemensam strategiSamla teamet tidigt för att definiera målen, klargöra...

läs mer

Några viktiga trender på webben för 2025

I trendspaningen för 2025 inom webbtrender är här några trender som är särskilt intressanta att följa för mindre och mellanstora företag. Några av trenderna inom webb du kan läsa om i artikeln är: AI – Visst är du med på tåget? Tag plats och öka din produktivitet!...

läs mer

AdCrea AB nu tre år – Tjusigt!

Ytterligare ett år till ända, med möjlighet till nya insikter och reflektioner. Omsättningen är stabil och fler kunder och spännande nya projekt har kommi till. Här kommer några reflektioner och en summering efter ett tredje år för AdCrea AB – Webb & Strategi!...

läs mer

En infographic – Så skapar webbstrategi värde

En stark webbstrategi bygger varumärke, ger nya kunder och orders. Ofta sätter man etiketten Inbound marketing på koncept som går i den här riktningen. Det är lite som att man med en magnet drar till sig kunderna jämfört traditionell marknadsföring där man mer skriker...

läs mer

Nyhetsarkiv

Kan vi hjälpa dig?