Ytterligare ett år till ända, med möjlighet till nya insikter och reflektioner. Omsättningen är stabil och fler kunder och spännande nya projekt har kommi till.
Här kommer några reflektioner och en summering efter ett tredje år för AdCrea AB – Webb & Strategi!
Några iakttagelser från en ”knubbig” treåring!
– Värdera din tid, värdera vad som är verkligt viktigt.
– Fokusera på det som marknaden efterfrågar och där du kan ta orders, hitta dina USPar!
– Håll det enkelt och okomplicerat på alla områden.
– BNI och LinkedIn är bra kontaktnät som det lönar sig att investera i.
– Var djärv, tveka inte, men inse samtidigt dina begränsningar.
– Ta hjälp och samla ett kontaktnät som kan ge input i olika frågor allt från ekonomi och bokföring till IT och förhandling.
– Inte fått 21 men väl 31, tack till Marita vid min sida!
Nytt på adcrea.se
Här har inte hänt så mycket utöver en mild facelift, fler artiklar i kunskapsbanken och en uppdaterad lista med referenser på genomförda webbprojekt.
Har försökt hålla mig på hemmaplan = starkt kundlöfte
Vilket ju innebär att inte lova för mycket och försöka hålla sig inom kända och trygga områden. Med utgångspunkt i min erfarenhet av webbstrategi och SEO sedan 2003 har jag fortsatt utveckla och fördjupa min kompetens. Det har varit till fördel att också nu 2024 så finns en hög efterfrågan på dessa tjänster.
Lågkonjunkturen ger extra skjuts! Det är ingen tvekan att trenden och utvecklingen gynnar webben och byråer som har sitt fokus inom webbstrategi.
Samlat några kunduttalanden senaste tiden i nedan bild. Tack för ert förtroende och att vi tillsammans kan jobba långsiktigt för en stark webbnärvaro. Underbart att se hur det vi åstadkommer tillsammans bidrar till en positiv utveckling med stärkt varumärke och fler leads som kan bli nya kunder och uppdrag.
Tack för ert förtroende och att vi tillsammans kan jobba långsiktigt för en stark webbnärvaro som lyfter varumärke och sälj!
Så vad kan man tänka för 2025?
Det är inte enkelt att se in i framtiden och tiderna är osäkra. Så på något vis är ju uppgiften att se vad som går att göra och för egen del vill jag hellre ha hoppet och tänka positivt.